Happy face

Ja ni, har ju inte skrivit sådär himla mycket idag. Men jag är ju sjuk. Mitt huvud sprängs varje gång jag rör mig minsta lilla och febern är kvar. Och vet ni vad? Imorrn ska jag ju till Folkuniversitetet och vara med på deras lektioner + att det är sista dagen att söka gymnasie. Och jag är sjuk. Hur jävla great är det inte? Måste ju verkligen dit också. Jäkla skit. Skulle ju inte förvåna mig det minsta om jag fortfarande är sjuk på fredag då min bästaste Malin ska ha födelsedagsmiddag. Jaja, jag ska tänka positivt.
Förresten tror jag min dator inte vill vara med mig längre. Den är huur varm som helst (man blir typ svettig av att vara vid den!) och förut hade den stängts av sig. Plus att den har varit grymt seg ett par dagar nu. Hello kvalité, den är ju bara ett år gammal.
Nej nu ska jag göra något vettigt av det som återstår av denna underbara dag. Och ja, med vettigt menar jag lägga mig framför tvn. Pusselipuss på er!

Kommentarer
Postat av: BUENA

Jag var på möte med stockholmsgruppen men kom inte med, men fick ett mail igår från mikas, så nu ska jag på möte där. Jag springer runt på alla olika argenturer här ^^,

2008-05-15 @ 07:19:52
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0