Headache..

Yo bro's (....okaj?). Jag har sån huvudvärk att jag håller på att dö. Vet inte vart den kom ifrån, men jobbigt är det. Dagen har spenderats här, pluggandes (ytterst lite dock, duktiga jag) och på Sportlife i spinninghallen. Roligare än så har det alltså inte varit. Spinningen var sjukt jobbig, ett pass jag inte varit på tidigare, men det är ju så det ska vara! Att vara trött i benen efter halva tiden är väl inte sådär jätteroligt kanske, men det gick bra ändå.
Nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen (ja, jag hoppar jämt dit), och sen lägga mig och plugga/SOVA. Har en känsla av att min huvudvärk inte lär bli bättre av pluggandet.. Så därför låter det sistnämnda bättre i mina öron.
Ni får ha det så himla härligt, peeeepz (?!). För det kommer ju jag ha, menar jag. Jäkla huvudvärk. Puss på er sötingar!


Mer värme, tack. Och tänk inte på mig där längst ner, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0