Hemma+Bild

Nu är jag hemma. Känner mig som världens sämsta människa, seriously. Men det vi gjorde, kan jag lika gärna göra hemma. Och kan slå vad om att spanskan kommer gå så mycket bättre hemma än vad det skulle gjort med våran lilla klass på typ... massa personer och en spanskalärare. Så varför drog jag mig hemåt? Tro mig, jag hade en riktigt bra anledning. Som ni dessvärre inte får veta, förlåt för det.
Så nu ska jag läsa lite om andra världskriget hade jag tänkt. Ni får ha det så trevligt, käraste ni. Pusspuss!

Den här bilden har jag inte visat va? Det fick bli ett lite mindre
format än dom andra, men ja. Jag tror det går bra ändå? :)
Update: Såg nu att den såg helknepig ut i det formatet... oh well

Kommentarer
Postat av: Denise

Tyvärr du blev 192 men än så länge är det bara 193 så du har fortfarande chans ;P

2008-05-07 @ 15:54:32
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fin o cool bild. Hoppas kvällen blir bra!

2008-05-07 @ 19:41:15
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0