I'm bad..

Har ni haft en rolig dag, käraste ni? Själv har jag varit ute och lekt med Ida, och Siri fick ju vara med på ett litet hörn också. Vi har även hunnit ut till donken med morfar och käkat. En massa bilder har vi tagit. Jag säger bara; enjoy! Snart börjar Sanningens Ögonblick också, det får ju änna inte missas. Även fast jag tycker det är ett hemskt program, för dom som sitter där vill säga. Men men, dom får skylla sig själva. Och jag tycker iallafall att det är roligt. Usch, skadeglädje eller vad? Jag är en hemsk människa. Ifall jag har glömt att berätta det. Men ibland försöker jag se söt ut ändå.


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, jag håller med dig, sanningens ögonblick är ju bara så roligt! bara att min mamma typ dödar mig när jag kollar på det eftersom hon tycker att det är jättedåligt ;P

söt som socker är du, jag svimmar.. <3

2008-05-25 @ 21:22:47
URL: http://bykajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0