I'm up!

Hostelihost. Nu har jag varit ute med Sticky på promenix, gud så hurtigt. Snart ska jag till skolan. Blir nog en massa dans idag skulle jag tro, och idrott på TFK (gräs). Det blir nog roligt, ska ni se. Efter skolan ska jag antingen cykla eller ta bussen ut till Överby. Har inte bestämt mig hur jag ska transportera mig själv ännu. Klockan fyra ska jag vara där, och så ska väl kassautbildningen starta. Hjälp. Men det går säkert himla bra. Får vi hoppas. ...ta inte ut något i förskott. Oh well. Vet inte när jag slutar där ute, men vi hörs probably när jag kommer hem. Om det inte är jättesent och jag är jättetrött, vill säga. Pussar på er!

Lilla skruttepluttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0