In school

Tjabba (får ju förnya mig lite). Sitter i skolan och har sådär roligt som man brukar ha. Inte alls, med andra ord. Folket är iväg på idrott så det är näst intill tomt här. Jag är ju fortfarande kvar, så inte heeelt tomt. Imorses var jag trött, väldigt trött. Blev in i duschen först klockan åtta, och jag börjar halv nio. Men vet ni vad? Jag hann. Så bra är jag.
Gårdagen spenderades med min lilla älsklingsälskling. Det var den fjärde igår också = 16 månader nu. Han är söt han, min lilla söting. Vi gjorde mest ingenting, kollade på film osv. Innan han kom hem var jag ute i solen och läste. Himla rolig bok jag läser faktiskt. Sen kollade vi på Sanningens Ögonblick. Stackars tjej som fick reda på att hennes pojkvän varit otrogen, i tv också! Han ville även att hon skulle ha silikonbröst, han tyckte att blondiner var snyggare än brunetter (hon var brunett) och även att hans kompisar hade snyggare flickvänner.. Men sen ville han tydligen gifta sig med henne, och skaffa barn dessutom?! Det där programmet skulle jag nog inte vilja att någon jag kände ställde upp i asså..
Jaja, men nu tar rasten slut här. Inte för att det spelar någon roll med tanke på att det inte finns några lärare här men, ja. Pusselipusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0