Jag älskar!

Halloj på er, alla små sötingar!
Älskar vi inte bara vädret? Sommaren är verkligen här, och det är så jäääkla skönt. Visst känns allt mycket lättare på sommaren? Okej för att det blir ännu bättre när det är sommarlov också, men det är inte alls fel nu heller! Sista lektionen i skolan fick vi spela brännboll, fyfan va härligt. Vi satt inte inlåsta till klockan tre, wiho! Och när jag kom hem la jag och min kära syster oss i varsin solstol och bara hade det skööönt. Och sen bus med Sticky, och promenad i den härliga solen. Jag älskar sommar och sol! Nu måste jag dock göra lite läxor, men vad gör väl det? (skrev jag verkligen det där?!)
Pussar på er!


En liten ruffsig jag

Kommentarer
Postat av: Joana

Speciellt på den här bilden :) Samma ögon och mun och färg på håret liksom ;)

2008-05-13 @ 13:40:38
URL: http://atletico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0