Jag håller käften

Kasst med update idag, men äsch, jag är ju sjuk fortfarande. Och när man mår kasst, så blir det bara massa klago-inlägg, och det är ju aldrig roligt. Så jag har med andra ord levt efter "Har du inget vettigt att säga - håll käften" igår (lite halvt) och idag.
Är väl nästan nästan frisk nu. Det är bara mitt huvud som inte riktigt vill hänga med. Jag tror jag aldrig har haft så ont som jag får varje (!) gång jag ställer mig upp/rör mig. Och detta kommer från en med migrän. Men jag fortsätter knarka alvedon och då blir det ju lite, lite bättre.
Idag har jag dock varit med mamms och Ida på Överby i cirkus en kvart, haha. Mamma skulle ha nåt på Maxi, Ida i leksaksaffären och jag vart ju tvungen att köpa Malins present! Alltså tvungen att följa med ut, men det gick. Iallafall nästan. Hennes finfina paket som jag har slagit in så fint så fint (haha), kan ni få se imorgon. Men bara om ni är riktigt söta.
Nu ska jag göra iordning mig lite och sen dra iväg på födelsedagsmiddag hos min käraste Malin! Grattis på 18årsdagen!! Skönt att hon bara bor några hus bort, ifall jag insjuknar (dör) under kvällen, menar jag. Ni får ha det så trevligt folk, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0