Morning

God morgon. Jobbet igår gick faktiskt bra! Fick stå med en tjej i kassan och titta lite och lära mig, sen fick jag också stå där. Och jag kunde minsann. Ganska bra iallafall. Det jobbiga är ju alla PLU-koder man "måste" kunna. Typ, lösvikt tomater, äpplen och sånt. Kan ju gå in och kolla det men det blir ju lite jobbigt. Så hon Sherin hjälpte mig att skriva ner några och sådär. Himla bra. Ska dit idag igen förresten, klockan fyra. Så vi hörs förmodligen inte förrän, kanske, ikväll. Kom ju hem efter klockan nio igår. Slutade väl lite innan dock. Men idag missar jag ju Gossip Girl. Det är inte coolt. Hoppas jag hinner se Desperate Housewives iallafall, hmm... Nörd. Men jag får cash! (he-he-he)
Nu bär det av till..... eh... köket kanske, för lite apelsin. Hoppas ni får en fin dag! Soolen skiner ju, och det är väl varmt också! Härligt! Förutom att jag nu har världens största blåmärke på benet, efter den där knäningen som jag sa igår. Suck. Not cool. Jaja, puss på er!

Jag och lilla vovven. Himla mkt bilder på mig själv. Ego.

Kommentarer
Postat av: kajsa

ego ska man va, annars kan man dra! ;)

2008-05-27 @ 10:51:03
URL: http://bykajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0