Nära&kära

God kväll på er gott folk. Nu är jag nästan precis hemkommen från Malin. Där jag för övrigt råkade somna sittandes till något, uppenbarligen, tråkigt program. Men vi var ju tvungna att hänga lite (Malin, u get it?) såhär innan hon lämnar mig för London imorrn! Men bara tills på torsdag. Men det är inte så bara egentligen. Hoppas du får så himla roligt baby, det kommer ni ha!:)
Innan jag gick över till Malin vid tolv var jag ju med Karin och Emelie. Dom är så himla söta. Vi började med att köpa marshmallows (stavning?) och lite dricka, för att sedan dra vidare mot Knorren. Där skulle det vara överraskningsfest för en tjej. Som jag kände mig lagom dum att jag inte kände. Men ja, iallafall. Där hade vi det väl mysigt, I guess, men inte lika mysigt som vi hade det när vi försvann därifrån! He-he-he. Vi satte oss på våra cyklar runt halv nio och cyklade in till stan och hemköp där det köptes Ben&Jerry's glass! Vi behövde ju skedar också, så vi köpte en glass på Max och fick tre skedar i den. Vi är smarta vi. Så vi satte oss på bryggan (fast trappan..) och käkade glass och hade det hur mysigt som helst. När vi kände att vi varit borta lite för länge, cyklade vi tillbaks till lilla knorren. På vägen hem sen träffade vi lite klasskooompisar, så som Marie, Thilda, Victoria och Malin. Stannade och pratade med dom en stund, innan jag hälsade på min kära syster på jobbet. Och sen bar det hemåt, hämtade min lilla micropop, och gick bort till Malin. What a great day! Nu blev detta himla långt, och jag ska sova. Men ja, ni kanske orkade läsa ändå. Puss på er!

Imorrn kommer det förresten en massa bilder,
så fort Karin skickat lite till mig!

Kommentarer
Postat av: Erika !

Låter som en rolig dag, och ben&jerrys är alltid lika gott ^^

2008-05-24 @ 10:40:12
URL: http://laerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0