Out in the forest

Tjohej på er. Här sitter jag med ananas och mumsar, gottgott. (Om ni undrar över rubriken förresten, så bor Philip typ mitt ute i skogen, haha!) Kom hem från min älskling för en stund sen. Vi har varit med lite folk (Ludvig, Elin, Maria, Ida, Martin), och jag har badat minsann. I gundlebosjön (tror jag den heter), det var 16 grader men jag simmade lite ändå. Var ju tvungen att doppa mig, liksom ;) Hade dock lite otur... det blåste så mina shorts blåste i vattnet! Men Philip fick upp dom, men ja, kunde ju inte ha på mig dom direkt, haha. Men det vart trevligt.
Sen gick vi hem till Elin och hoppade studsmatta typ :) Där var vi även igår med Maria, Ida och Anna. Sjöng lite Singstar (jag är sämst) och sådär. Trevligt, trevligt.
Nej nu ska jag ta mig lite mer ananas och sen hooopppaaa in i duschen. Trevligt? - Jovisst! Ni får ha det så gööött folket, pusselipuss!:)


Det är sjukt hur mycket jag älskar dig, älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0