Plugg och jobb

Tjaa. Vill ni veta en sak? Nu ska jag sova. Eller egentligen ska jag ju inte det. För jag måste plugga spanskaglosor. Men jag är trött.. och jag har inte valt några än. Och dom är tills imorrn. It sucks. Träffade för övrigt spanskaläraren när jag jobbade förut, haha! Hon var, believe it or not, och handlade. För er som har missat att det är på Ica Maxi jag jobbar alltså, haha. Det gick förresten väldigt bra idag! Kan en massa koder! Banan, tomat, tomat kvist, naturgodis, äpple. You name it. Okej inte riktigt så bra att "you can name it", men ja.... haha.
Vi höres imorrn gott folk, då slutar vi skolan halv två och det är skönt. Då hinner jag ju sola lite. För jag tror inte att jag ska jobba imorrn, eftersom att Susanne inte var där idag. Men igår pratade hon om "måndag, tisdag, onsdag". Men vi bestämde ju aldrig nåt. Då kan jag ju inte gå dit? Kanske helt i onödan liksom. Hon var ju inte ens där idag så jag kunde ge min lapp till henne. Som jag för övrigt hade glömt, men skitsamma. Okej, jag ska sluta babbla på. Godnatt!


Min syster Ida och hennes dotter Siri. Dom är söta.

Kommentarer
Postat av: alex

wow , din syrra är hon singel ? :D

2008-05-28 @ 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0