Rädd som vanligt!

Halloj folks. Det vart ett jäkla hostande då. Suck. Har tagit en maaassa jätteäcklig hostmedicin, men det vill inte hjälpa ju! Har jag förresten berättat att jag ska på arbetsintervju imorrn? Jo för det ska jag. At a secret place, you'll never know. Okej, det är på Maxi. Jag vill inte gärna hosta stackars Katarina i ansiktet, då blir jag nog utkastad.
Kvällen har för övrigt varit väldigt trevlig. Jag och Linda gick och hyrde film (Good luck Chuck) och köpte godis. Sedan var vi redo för filmkväll! Så det blev den filmen + Beck - I guds namn (som vi redan hade, suprise, vi har alla). Dom var lite roliga sådär. Eller, Beck var väl inte rolig direkt (?!). Men den andra var det, mucho gracioso. Eller egentligen var Beck också rolig, på en del ställen. Bara för att grannen är så rolig. "Nu är det slut" (gråter), "Har du ingen sprit?". Haha, stackarn.
Så nu har jag precis (kind of..) kommit in efter att ha följt Linda till bussen. Sticky fick följa med, för jag är så rädd av mig. Och försvarssprayen hade jag i högsta hugg (i fickan dock). Så jag överlevde, och det är ju alltid något positivt, tycker ni inte?
Hoppas ni har haft en trevlig kväll gott folk. Själv ska jag väl gå och lägga mig hyfsat tidigt idag med tanke på att intervjun är klockan elva. Malin ska följa med så ska vi gå runt på överby och så efteråt, trevligt! Jaja, pusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0