She's crazy

I natt hade jag en lite konstig dröm. Igår kväll tänkte jag att jag nog måste klippa mig snart, därav denna knepiga dröm. Iallafall, jag drömde att jag hade klippt någon slags page-liknande frisyr (fast tusen gånger fulare). Alla tyckte att jag var jätteful och jag ville verkligen dölja min suuuuuuupersnygga (EH) frisyr. Kunde inte ens sätta upp det i tofs. Det var faktiskt hemskt. När jag vaknade imorses och kollade mig i spegeln blev jag förvånad över att jag hade så långt hår. Jag tänkte (och lovade) för mig själv att jag aldrig skulle klippa av mitt hår. Aldrig någonsin.

Jaja. En brao dag för övrigt. Förutom gympan. Stod att vi skulle va på TFK (=gräsplan) så jag tog grässkor. När vi väl var där så skulle vi springa i spåret bakom, som jag inte ens kan (astman+kall luft, u know). Så det kändes sådär lagom nödvändigt, fick ta en promenix istället. Annars har vi bara haft typ område, och det börjar gå framåt nu, skönt som bare den. Men blir en hel del plugg hemma denna veckan, inte så jäkla rockigt. Men men, det måste ju göras. Hoppas ni får en fin dag, gott folk. Puss på er!


På tal om hår, där vart det finfint tycker jag!

Kommentarer
Postat av: alex

ja det är ju håret man tittar på... :D

2008-05-12 @ 23:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0