She's in school

Får bli ett snabbt litet inlägg här. Håller egentligen på och dansar i skolan, men självklart lyckades jag få ett knä rätt i sidan av låret på fotbollen förut. Det gör lite ont, om jag får säga det själv. Dansen går framåt iallafall, den blir ball.
Och efter skolan, which is soooon, blir det snabbt som attan hem och käka. Jag ska börja jobba! Nu kommer alla era föräldrar (i Trollhättan) köpa mat av mig, haha! Så får jag nog mina apsnygga kläder också, groar. Men nu får jag väl vara med lite i dansen också, bjuder på en bild som jag laddade upp imorses. Ser lite kort ut kanske, men äsch. Blir ju för tuuuusan 184cm med dom där klackarna! En massa pussar, från mig till er.

Kommentarer
Postat av: Labia reduction

Skulle mer säga att du ser bajsnödig ut

2008-05-26 @ 21:32:37
Postat av: Labia reduction

Skulle mer säga att du ser bajsnödig ut

2008-05-26 @ 21:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0