Skolan

Igår jobbade jag. Idag jobbar jag samma tid. Jag var himla duktig, om jag får säga det själv. Satt där alldeles ensam, i fem timmar. Minus en rast på femton minuter. Alltså. Nu kan jag en massa koder. Nu kan ni köpa nästan vad som helst av mig. He-he-he. Men det vart faktiskt himla roligt att sitta där och vara trevlig! Där passar jag in, när jag får vara glad. Det är ju inte alltid man får det, menar jag.
Är i skolan nu. Har bild, men jag glömde lägga över mitt arbete från min dator, så jag smet därifrån. Utan att bli upptäckt. Skills? Oh yes. Så här sitter jag, framför datorn. Det är bra det. Vet ni vad? Jag längtar så sjukt mycket till imorron. För då ska jag äntligen träffa Philip. En vecka sedan vi sågs, och då var det väl bara två timmar. Men nu hinner vi ses. Finally. Min älskling.
Förresten har jag glömt att säga en sak. IDAG KOMMER MALIN HEM! Woho! Men tror inte vi kommer hinna ses, jäkla skit också. Ring eller smsa när du ser detta Malin. Miss you! Men nu får jag dra mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0