Skoleliskola (?)

Tjolahopp. Sitter i skolan at the moment och har rast. Har haft typ samma sak hela dagen, förutom spanskan, och det är ju rätt chill faktiskt. Har kommit långt nu, om jag får säga det själv. Hö-hö-hö. Och efter rasten ska vi leka lekar, hahaha! Jeez. Men det blir säkert trevligt. Kunde välja på att kolla på en dokumentär om Andra världskriget (nazisternas syn på utvecklingsstörda, homosexuella) eller jobba på som vanligt också. Men vi kände nog att vi ville ha lite skoj. Har ju jobbat så bra idag ;)
Och efter skolan, vid fem närmare bestämt, ska jag iväg på BodyBalance. Skönt som bareee den. Längtar efter att få sträcka ut min kropp i en massa knepiga positioner. Haha! Nej men, det är härligt faktiskt. Men nu ska jag gå och leka lekar, wihej. Pusselipusspuss på er!

Kommentarer
Postat av: Joana

Hihi :D Yes!

2008-05-13 @ 13:55:50
URL: http://atletico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0