Sol och helg

Härlig soool idag också! Skönt som bare den. Har legat i solstolen i bara bikini mest hela tiden sen jag kom hem från skolan. Skolan var rätt chill idag ändå, först lite vad-vi-ville-lektion, sen hade vi idrott och då tog jag och Nathalie en promenad ner till stan och köpte glass och kollade runt lite. Kollade på skorna, dom var fiiiina fiiiina!
Efter promenaden hade vi lunch, och sen vart det intresseval-idrott där vi spelade baseboll. Ingen förstod nånting, men det var helt okej ändå..haha. =) Varmt var det iallafall!
Och nu sitter jag här och väntar på mat, haha. Sen ska jag nog iväg på en liten promenad med min kära Malin och lite senare kommer Philip hit så ska vi kolla på Talang. Helg är brao. När det är sol blir helgen mycket bättre. Nu ska jag käka, puussar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0