Take it slow

Idag, gott folk, händer det inte så mycket här. Har varit ute på promeniix med mamma, Siri, morfar och vovven. Roligare än så blir det inte. Får se om jag drar iväg och tränar sen, tråkigt att det inte öppnar förrän klockan tre. Då har man liksom hunnit tappa peppen.... haha. Tror iallafall jag ska ut på en promenad eller något. Kanske kanske att jag drar på spinning. För imorrn blir det ju ingen träning, förutom idrotten i skolan. För klockan fyra ska jag ju på kassautbildning på Maxi, det kanske jag inte har berättat? Det ska jag iallafall. Jag längtar efter mina pengar. Moa-ha-ha.
Ni får ha en trevlig dag, så hörs vi om en stund. En massa pussar på er!


Dom små sötnosarna fick en egen liten bänk igår

Kommentarer
Postat av: malin (:

asså :( gud vad tråkigt. lider med dig! vart bor du?

2008-05-25 @ 15:22:52
URL: http://maalle.blogg.se/
Postat av: malin (:

hehe jaha okej okej. vad bra att det klarnade upp lite dårå! haha, kan däremot berätta att vi antagligen fått det dåliga vädre hitåt - för nu har det börja komma lite moln lite här och var på himmelen.. hmmm. tråkigt värre!haha

2008-05-25 @ 20:38:56
URL: http://maalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0