The new blackie

Hejsan hoppsan. Idag känner jag mig som Magnus Uggla. Helt seriöst. Vi har tagit spexkort i skolan idag, och jag och Carro skulle vara bröderna fluff. Men när solglasögonen åkte av och hårfönen var bortlagd såg jag ut som Magnus Uggla. Har nämligen sprayat håret svart och typ, tuperat som en galning. Mitt hår känns helt seriöst som afro. Fick bara runt toffsen ett varv när jag skulle sätta upp det. Det ska bli så jäkla roligt att få ur alltihopa...... innan jag ska iväg till Överby! Haha, lyckat ju. Men äsch, nu ska jag hoppa in i duschen (i will jump all the way up there) och få ur mitt afro. Plus att jag är svart i hela ansiktet typ. Det är snyggt, jag lovar. För sen blir det att träffa Linda och åka till Överby. Som sagt. Ni får ha en himla fin dag, pusselipusspuss!

Min nya dirty-look.....

Kommentarer
Postat av: Labia reduction

Dirty look i all ära. Du är ju grisig i hela ansiktet. Jävla svartansikte!

2008-05-21 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0