This is why

Yo på er! Min lilla älskling åkte precis (kind of) hem, så jag har lite smått tråkigt sådär. Annars idag har morfar kommit hit, han bor ju i Stockholm = en bit bort. Så han ska stanna här några dagar. Han pratade om att han skulle öppna en pizzeria i Thailand. Vi förstod inte så mycket. Varför? Ja ni. Han tycker inte om pizza och han vill inte baka nån pizza. Men han vill ha en pizzeria. Han är rolig, min morfar.
Nu ska jag göra något trän;igt. Vad vet jag inte. För jag känner inte för att gymma idag, och det är inga roliga pass. Så jag kanske drar ut på en springrunda, får se. Ska ju springa i skolan imorrn, oxh jag vill så gärna att det ska funka med astman. Det är ju lite varmare, så jag hoppas det går. Det är så irriterande. Men men. Ni får ha det så trevligt, mina sötingar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0