Update guys

Tjoho. Det blev allt till att träffa Johan, Tova och Elsa igår. Vi var här och lekte lite först, och sen bar det iväg till Butlers och mat. Dom är så söta, Tova och Elsa. Tova är mörkhårig och brunögd och är 3 (fyller 4 i år) och Elsa är blond och blåögd och har fyllt 2. Himla himla söta är dom. Så det blev en trevlig eftermiddag/kväll med våran nya lilla familj.
Idag har det däremot inte hänt sådär jättemycket. Har suttit ute och solat och läst, vart ute en sväng på överby med mor min. Köpte faktiskt ett par pumps på 10 cm, det ni! Nu blir jag ännu längre. 184cm. Gees, jag blir nog längre än Philip när jag tänker efter. Ska träffa honom imorrn, då får vi se. Han är lite kort.
Nu blir det grillning och jag är hungriig som bare den! Puss på er!

Lite små-hög klack kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0