Vardagliga problem (?)

Hejhej på er! Precis hemkommen (okej...nästan precis) från Sportlife där jag BodyBalance;ade mig. Det var ett tag sen sist så det var trevligt, nytt pass och sådär. Eller egentligen har jag varit på det passet innan, men jag kom inte ihåg allt. Hum.
Annars idag händer det inte så mycket vill jag lova. Desperate Housewives klockan nio är mina enda planer, så egentligen är det ju bara en plan. Men det lät lite konstigt. Hursomhelst. Nationella i matte var inte roligt. Nej, fy. Men det går väl an, hoppas jag. Jag vill ju inte bli sänkt såhär i sista terminen, det hade ju faktiskt varit rätt surt. En annan sak som är lite surt, förresten, är att när jag kom hem och vandrade in i mitt rum... låg det kläder överallt! Först tänkte jag, oj vad fort jag stökar ner. Men jag brukar inte slänga allt mitt på golvet, så det var faktiskt inte jag den här gången. Det var hunden. Lilla Sticky-Icky-Picky. Han är en buse som biter på allt han ser. Dum vovve. Men än så länge har jag inte sett några hål i något, men det kommer väl det också....
Nu ska jag duscha (jag hade en till plan!). Ni får ha det så trevligt och roligt och fint och alltihopa. Massa pussar!

En sleten liten Matilda. Ser ni förresten bikinistrecket?! Inte snyggt.
Jag som ska ha tubis på skolavslutningen.....

Kommentarer
Postat av: Fina - utbildad make up artist

hehe, du får äta mat ;)

2008-05-06 @ 20:18:07
URL: http://hellofina.blogg.se/
Postat av: Sweet 16´s blogg

har också vardagliga problem !

2008-05-06 @ 20:51:34
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0