Wake me up, please

God morgon. Min familj vet precis hur dom ska irritera mig. Och irritera mig är ju det bästa som finns. Vardagsrummet är på andra sidan väggen, och där sitter mina kära syskon och sjunger och gapar. Sen skickar dom in Siri på mitt rum, som tvunget måste hämta något. Alltså, egentligen är det väl inte sådär jättejobbigt. Men när man måste låsa upp dörren för att hon ska komma in, efter att hon stått å knackat å gapat där utanför...då är det inte så himla roligt när man samtidigt välter ner allt som kommer i ens väg. Let me sleep.
Men nu är jag väl hyffsat pigg ändå. Ska iväg och gymma om en stund. Eller innan tre iallafall, för då stänger det. Ska springa lite på bandet hade jag tänkt, för att se hur lång tid det tar. Sen blir det väl lite maskiner också, såklart. Men först blir det frukost! Pusselipusspuss på er! <3

Fick ett sånt gulligull-sms ifrån Malin imorses
Du är för bra du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0